η φωνή σου

η στήλη μας

Μετανάστης
Αδέσμευτο περιοδικό στο διαδίκτυο

Εκδίδεται από επιτροπή

metanastis@metanastis.com


Κι εσύ λαέ βασανισμένε πληρώνεις την αδιαφορία σου 
 

ΕΠΕΨ
Επιστολική Ψήφος

Λογοτεχνία της διασποράς  ΕΕΛΣΠΗ

Ελληνική Γλώσσα 

Οργανισμός 
 διεθνοποίησης
 Ελληνικής Γλώσσας
ΟΔΕΓ

ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ

Ελληνική Μουσική

Τέχνη & Πολιτισμός

ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ

ΜΑΥΡΑΚΟΚΚΙΝΑ 

Ποίηση

Ενδιαφέροντες
Κόμβοι

Επιστολές

Αρχείο

 Ελληνικό Θέατρο
Βούπερταλ
Griechisches Theater
Wuppertal

Αλέξανδρος ο Μέγας

Alexander der Grosse

 DIAGORAS

ΔΙΑΓΟΡΑΣ
 ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ
 

 

 

Ο ΗΔΟΝΟΒΛΕΨΙΑΣ ΘΕΟΣ ΓΙΑΧΒΕ ΚΑΙ Ο ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΜΕΝΟΣ ΑΥΝΑΝ
Οδυσσέας Επικουρίδης, 21.04.2004

Ο αυνανισμός είναι το συνώνυμο αυτού που κοινώς ονομάζεται "μαλακία" και ο αυνανιστής αυτός που ονομάζεται "μαλάκας". "Μαλάκας" ονομάζεται ο ανίκανος να κάνει έρωτα με γυναίκα λόγω ατολμίας και γι αυτό καταφεύγει στην αυτοϊκανοποίηση. Μεταφορικά επίσης σημαίνει τον ανίκανο να φέρει αποτέλεσμα εκεί που ο μέσος άνθρωπος μπορεί. Δικαιολογεί όμως η ιστορία του Αυνάν τις δυο παραπάνω σημασίες;

Ένα σημείο κλειδί για να δει κανείς τι πράγματι κρύβεται πίσω από την Παλιά Διαθήκη είναι η Ιστορία της Αιγύπτου περί το -1350 και το απόσπασμα που περιγράφει την ιστορία του Αυνάν:

O Μωϋσής ήταν ο τελευταίος θρησκευτικός αρχηγός των μονοθεϊστών Αιγυπτίων με μοναδικό θεό τον Ήλιο, στα αρχαία αιγυπτιακά (τα οποία έχουν πολλές ομοιότητες με τα εβραϊκά) ΟΝ, που σημαίνει ήλιος και που με το όνομα αυτό αναφέρεται στη Παλιά Διαθήκη με την φράση "εγώ ειμί ο ΟΝ", που βλακωδώς μεταφράζεται "εγώ είμαι ο υπάρχων", αφού δεν θα μπορούσε να υπάρχει φράση "εγώ είμαι ο μη υπάρχων", επειδή δεν μπορεί να μιλά "ο μη υπάρχων"!!!

Οι μονοθεϊστές μετά από ένα μακροχρόνιο εμφύλιο πόλεμο με τους πολυθεϊστές γύρω στο -1350, στα χρόνια του Φαραώ Ακενατόν Δ΄, ηττήθηκαν και αυτοεξορίζονται στην έρημο του Σινά. Τους ηττημένους μονοθεϊστές αιγύπτιους ακολουθούν και οι νομάδες εβραίοι αλλά πολυθεϊστές (το "σύμμεικτο πλήθος" κατά την Π.Δ.), που εκείνη την εποχή με καθεστώς δουλοπάροικου βρέθηκαν στην Αίγυπτο και πολέμησαν μαζί τους. Στο όρος Χωρίβ ο Μωϋσής με το πεθερό του Υοθώρ αποφασίζουν το σχέδιο με όλες τις λεπτομέρειες για τη κατάκτηση της περιοχής, της πολυτεμαχισμένης Γης Χαναάν που κατοικείται από Ελληνικά φύλα και αφού γίνεται προσπάθεια ενοποίησης των παραδόσεων Μονοθεϊστών Αιγυπτίων και Εβραίων και επινόησης νέων, ώστε να υπάρξει εθνική ενότητα, και μετονομάζονται σε Ισραηλίτες. Τα βασικά στοιχεία του σχεδίου είναι όλες οι πρακτικές για την ταχύτατη αύξηση του πληθυσμού (οι αυτοεξόριστοι ήταν 70.000), ο καθορισμός σαν θεϊκή υπόσχεση του στόχου της εδαφικής κατάκτησης, διατάξεις που εξασφαλίζουν την σιδερένια συνοχή των Ισραηλιτών, την κατεργασία πολεμικών υλικών και τεχνικών δόλου εναντίον των λαών των οποίων σχεδίαζαν να καταλάβουν τα εδάφη (βλέπε σειρά βιβλίων Μιχ. Καλόπουλου ("Το μεγάλο ψέμα"), την καλλιέργεια της ψυχολογίας της υπεροχής απέναντι στους άλλους Ελληνικής καταγωγής λαούς, που κατοικούν την περιοχή, την καλλιέργεια του ανθελληνισμού και όποιες άλλες λεπτομέρειες σχετίζονται με το σκοπό αυτό.

Τις πρακτικές αύξησης του πληθυσμού που περιγράφουν πολλές διατάξεις της Π.Δ. ορίζουν τι υποχρεούται ή δικαιούται να κάνει η γυναίκα αν εκλείψει ο άνδρας. Οι περιπτώσεις καλύπτουν όλα τα ενδεχόμενα, όπως όταν δεν υπάρχει εβραίος άνδρας ,αναλαμβάνει ο πατέρας ή ο πεθερός αν δεν υπάρχει αδελφός του άνδρα. Αν υπάρχει αδελφός του άνδρα, αναλαμβάνει ο αδελφός, που αν αρνηθεί έχει συνέπειες. Αν λείπουν όλοι αυτοί τότε αναλαμβάνει ο ιερέας. Και για αποφυγή αδικαιολόγητων θανάτων που θα προκαλούσαν αδικαιολόγητη μείωση του πληθυσμού, καθορίζει πόλεις καταφύγια για τους εξ αμελείας ανθρωποκτόνους που κινδυνεύουν από αντεκδικήσεις.

Η προσταγή "αυξάνεσθαι και πληθύνεσθαι" αφορά αποκλειστικά τους Ισραηλίτες. Για τις άλλες φυλές είναι γεμάτη η ΠΔ από οδηγίες που τείνουν στο "μειούσθαι και ελαττούσθαι". Μάλιστα στο κείμενο για τον Αυνάν ενώ το ζητούμενο είναι να γεννοβολήσει η νύφη του Αυνάν και ο ΓΙΑΧΒΕ θανατώνει τον Αυνάν που αρνείται να συμβάλλει γιαυτό, αν και παντοδύναμος δεν κάνει ο ίδιος κανένα θαύμα να γκαστρωθεί η γυναίκα. Στο κείμενο για το "νταβατζιλίκι" του Αβραάμ ΓΕΝΕΣΙΣ Κ΄, που πασάρει για χρήμα την Σάρα στον βασιλιά Αβιμέλεχ των Γεράρων, ο ΓΙΑΧΒΕ συνεργάζεται μαζί του σαν κοινός εκβιαστής και "κλείνει από έξω κάθε μήτρα" στον οίκο του βασιλιά !!! Δηλαδή αποτρέπει το "αυξάνεσθαι και πληθύνεσθαι" των εχθρών του Ισραήλ !!! Έτσι για αυτούς υπάρχει η τεχνική του "κλεισίματος από έξω της μήτρας" των γυναικών, δηλαδή γιαυτούς ισχύει το "μειούσθαι και ελαττούσθαι" με μεθόδους που επινόησε το Ισραηλίτικο ιερατείο!!!

Η περίπτωση του αδελφού που αρνείται από ιδιοτέλεια περιγράφεται στο παρακάτω απόσπασμα, αποτελεί ένα από τα κείμενα κλειδιά για την κατανόηση της ΠΔ.

ΓΕΝΕΣΙΣ ΚΕΦ ΛΗ΄ εγένετο δε Ήρ πρωτότοκος Ιούδα πονηρός έναντι Κυρίου, και απέκτεινεν αυτόν ο Θεός. Είπε δε Ιούδας τώ Αυνάν. Είσελθε προς την γυναίκα του αδελφού σου και επιγάμβρευσαι αυτήν και ανάστησον σπέρμα τώ αδελφώ σου. Γνούς δε Αυνάν ότι ούκ αυτώ το σπέρμα, εγίνετο όταν εισήρχετο προς την γυναίκα του αδελφού αυτού, εξέχεεν επί την γήν του μη δούναι σπέρμα τώ αδελφώ αυτού. Πονηρόν δε εφάνη εναντίον του Θεού, ότι εποίησεν τούτο, και εθανάτωσε και τούτον.

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ
και έκανε ο πρωτότοκος γιος του Ιούδα, ο Ηρ, πονηριά απέναντι στον Κύριο, και τον σκότωσε ο Θεός. Και είπε ο Ιούδας στον Αυνάν. Κάνε έρωτα με την γυναίκα του αδελφού σου και γκάστρωσε την για να αφήσεις απογόνους για τον αδελφό σου. Όμως ο Αυνάν σκέφτηκε ότι δεν θα ήταν δικοί του οι απόγονοι και όταν έκανε έρωτα με την γυναίκα του αδελφού του, εκσπερμάτωσε στην γη για να μην δώσει απογόνους στον αδελφό του. Και φάνηκε πονηρό στο Θεό αυτό που έκανε και τον σκότωσε και αυτόν.

Aξια προσοχής στο παραπάνω κείμενο, για την κατανόηση όσων κρύβονται κάτω από την Π.Δ., είναι τα εξής:

1. Ο Ηρ, ο αδελφός του Αυνάν έκανε κάποια "πονηριά" απέναντι στο θεό, δηλαδή το Εβραϊκό ιερατείο που προωθεί τον σκοπό που έχει αναθέσει ο θεός των εβραίων ΓΙΑΧΒΕ στους Ισραηλίτες, και ο ΓΙΑΧΒΕ τον θανάτωσε. Δεν μας λέει όμως ποια πονηριά, παρόλη την μεγάλη ποινή!! Ο Ηρ, όμως, μας δηλώνει ότι είναι πρωτότοκος, δηλ. είναι ο υιός που παίρνει όλη την πατρική περιουσία.

2. Το όνομα του πατέρα, Ιούδας, είναι ο γιος του Ιακώβ, αυτός που πρότεινε να πουλήσουν τον Ιωσήφ σαν δούλο αντί να τον σκοτώσουν και είναι ο γενάρχης της σπουδαιότερης εβραϊκής φυλής που θα κυβερνά το Ισραήλ. Έτσι υποδηλώνεται ότι η διαταγή δεν είναι του πατέρα, αλλά της φυλής!!! Και ο Θεός ΓΙΑΧΒΕ εκτελεστής των διαταγών του Ιουδαϊκού ιερατείου, παρακολουθώντας τον Αυνάν που "εκσπερμάτωσε στην γη". Δηλαδή στις προσταγές και αυτού του "ανθρώπου", του Ιούδα που πουλά τον αδελφό του, ο μπανιστιρτζής ΓΙΑΧΒΕ εμφανίζεται συμπαραστάτης του Ιουδαϊκού ιερατείου, αρκεί να υπηρετείται το σχέδιο της αύξησης του πληθυσμού του Ισραήλ, και χωρίς καμιά ηθική αναστολή!!!

3. Ο στόχος του "αυξάνεσθαι και πληθύνεσθαι" που διατάζει, επιβάλλει κάθε Ισραηλίτης να αφήνει απογόνους, ακόμη και εκείνος που θανατώνεται για παράβαση του νόμου του ΓΙΑΧΒΕ, όπως ο ΗΡ. Ακόμη κι αν η γυναίκα του είναι αλλόφυλη όπως η Χανανέα γυναίκα του Ηρ, η Θάμαρ, την οποία στην συνέχεια γκαστρώνει ο πεθερός της Ιούδας και γεννά δίδυμα, τους Φαρές και Ζάρα. Το γκάστρωμα της Θάμαρ έγινε με πονηριά της, παριστάνοντας μεταμφιεσμένη μια πόρνη. Πουθενά δεν καταγράφεται καμιά οργή του ΓΙΑΧΒΕ που πριν οργίστηκε με τον Αυνάν που παράκουσε την εντολή του Ιούδα, ενώ και αυτή κοροϊδεύει τον Ιούδα αυτό "πονηρόν ΔΕΝ εφάνη εναντίον του Θεού". Ούτε καν μια έμμεση αποδοκιμασία. Και αντί γιαυτό επιβραβεύεται, αφού απόγονός, από ένα από τα νόθα παιδιά με τον πεθερό της, τον Φαρές, θα είναι ο Ιησούς. Δεν μπόρεσε φαίνεται να βρεί ο ΓΙΑΧΒΕ άλλο πιο "καθαρόαιμο" γεναιολογικό κλάδο για τον γιό του.

4. Ο Αυνάν αρνήθηκε να γκαστρώσει την νύφη του, επειδή η πατρική περιουσία θα πήγαινε στους απογόνους του Ηρ και όχι στους δικούς του. Δηλαδή αρνήθηκε από ιδιοτέλεια και αυτό δεν το συγχωρεί το Ισραηλίτικο ιερατείο, ενώ στο ΔΕΥΤΕΡΟΝΟΜΙΟ, ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΚΕ' 5 στον αδελφό που αρνείται να γκαστρώσει την νύφη του επειδή απλώς δεν τη θέλει, η ποινή είναι δημόσια διαπόμπευση, αλλά όχι θάνατος. Ενδιαφέρον θα είχε η ετυμολογία των ονομάτων Ηρ και Αυνάν ή παραπλήσιων λέξεων στην αρχαία εβραϊκή γλώσσα. πχ. Ηρ θα μπορούσε να σημαίνει ο απείθαρχος, ενώ Αυνάν θα μπορούσε να σημαίνει συμφεροντολόγος-ιδιοτελής. Ένας καλός γνώστης της αρχαίας εβραϊκής γλώσσας θα πρόσφερε, αν έβρισκε την σημασία των λέξεων αυτών.

5. Η ιστορία του Αυνάν, όπως και οι άλλες παρόμοιες, είναι διδακτικές ,αλλά φανταστικές ιστορίες, κιαυτό αποδεικνύεται από το ότι παρουσιάζει τις Ισραηλίτισσες να υπόκεινται σε άλλη βιολογία, αφού συλλαμβάνουν με το πρώτο και οποιαδήποτε μέρα του έμμηνου κύκλου τους. Αν αυτό αποτελεί θαύμα κατόπιν θεϊκής ενέργειας, γιατί δεν επεμβαίνει θαυματουργικά κατευθείαν γκαστρώνοντάς τες πχ. με "άγιο πνεύμα" ή "κρίνο", αλλά τις εξαναγκάζει σε παρανομίες ή εξευτελισμούς προκειμένου να γκαστρωθούν, όπως των δυο θυγατέρων του Λώτ που γκαστρώνονται από τον πατέρα τους. Που είναι η παντοδυναμία του, όταν μάλιστα η βούλησή του είναι το "αυξάνεσθαι και πληθύνεσθαι"; Αντί να θανατώσει τον Αυνάν ελέγχοντας που εκσπερματώνει, δεν θα ήταν θεϊκότερο να γκαστρωθεί θαυματουργικά η Θάμαρ αλλά και κάθε χήρα Ισραηλίτισσα;

6. Ίδιο καθήκον αύξησης του Ισραηλίτικου πληθυσμού, αναθέτει ο Παύλος στο γράμμα του στους εβραίους της Κορίνθου "ΠΑΥΛΟΥ Α΄ ΠΡΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ ΚΕΦ Ζ.36΄ (7.36)" όπου απενοχοποιεί τον πατέρα που παντρεύεται την κόρη του!!

epikouross2000@hotmail.com

 

 

Όταν "κοιμάσαι" άλλος γράφει ιστορία
ΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ

 Εμείς το αραχάνθος τα σκορπίδια, οι διάττοντες, επιβήτορες στη ξένη γη, μέσα στο σκοτάδι της μέρας, στ' αχνάρια του Διογένη, με τη βούληση μας, να θεμελιώσουμε την υποδομή του ελληνικού οράματος. Να βρούμε τη χαμένη μας ταυτότητα...!
Μάγειρας

 Όποιος ελέγχει το παρόν,
ελέγχει και το παρελθόν.
 Όποιος ελέγχει το παρελθόν,
"καθορίζει" το μέλλον
George Orwell

 

Θερμοπύλες
Κ.Καβάφης 1903

Τιμή σ' εκείνους όπου στην ζωή των
Ώρισαν και φυλάγουν Θερμοπύλες
Ποτέ απ' το χρέος μη κινούντες.
Δίκαιοι κ' ίσιοι σ' όλες των τες πράξεις.
Αλλά με λύπη κιόλας κι ευσπλαχνία.
Γενναίοι οσάκις είναι πλούσιοι, κι όταν
Είναι πτωχοί, πάλ' εις μικρόν γενναίοι,
Πάλι συντρέχοντες όσο μπορούνε.
Πάντοτε την αλήθεια ομιλούντες,
πλην χωρίς μίσος για τους ψευδομένους.
Και περισσότερη τιμή τους πρέπει
Όταν προβλέπουν (και πολλοί προβλέπουν)
Πως ο Εφιάλτης θα φανεί στο τέλος.
Κ΄ οι Μήδοι επί τέλους θα διαβούνε.
 

 

 

Το κείμενο εκφράζει την άποψη του συγγραφέα
κεντρική σελίδα

 ΑΡΧΕΙΟ

Ούλε τε καί μάλα χαίρε, θεοί δέ τοι όλβια δοίεν
Νά είσαι καλά καί νά χαίρεσαι, οι θεοί δέ νά σού δίδουν ευτυχία. (Οδύσσεια Ω 402.)