η φωνή σου

η στήλη μας

Μετανάστης
Αδέσμευτο περιοδικό στο διαδίκτυο

Εκδίδεται από επιτροπή

metanastis@metanastis.com


Κι εσύ λαέ βασανισμένε πληρώνεις την αδιαφορία σου 

ΕΠΕΨ
Επιστολική Ψήφος

Λογοτεχνία της διασποράς  ΕΕΛΣΠΗ

Ελληνική Γλώσσα 

Οργανισμός 
 διεθνοποίησης
 Ελληνικής Γλώσσας
ΟΔΕΓ

Ελληνική Μουσική

Τέχνη & Πολιτισμός

ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ

ΜΑΥΡΑΚΟΚΚΙΝΑ 

Ποίηση

Ενδιαφέροντες
Κόμβοι

Επιστολές

Αρχείο

Αθήνα 2004

Athens 2004

Αλέξανδρος ο Μέγας

Alexander der Grosse

 

 

  

ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ, (να γίνει μια γροθιά) ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ (που την ξεπουλάνε) και την ΕΛΛΑΔΑ(που εγγυάται το ξεπούλημα της Νήσου στους Αττίλες και τη Νέα Τάξη)

Όσα μύθια..., τόση αλήθεια

Πώς μέσα απ' το μύθο «του αλόγου και του ανθρώπου»
Γράφουν: Αντώνης Πρεκατές* και Φασούλας Βάιος

Ο επαναστάτης ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ, ξεσκεπάζει -με ηθική γενναιότητα- την υποτέλεια του κυβερνήτη Καποδίστρια. Όπως -με τον ίδιο μύθο θα ξεσκέπαζε-αν ζούσε- την πολιτική υποτέλεια του κυβερνήτη κ. Σημίτη. Όχι «αν ζούσε» Είναι ζωντανός. Ας δούμε αυτόν το μύθο: «ΤΟΥ ΑΛΟΓΟΥ και του ΑΝΘΡΩΠΟΥ», μπας και βγούμε απ' τη «χειμερία νάρκη».

«Ήταν, λέει ο Μακρυγιάννης, έναν καιρόν ένα λιβάδι πολλά αξιόλογον. Είχε πολλά αγαθά μέσα για τους ανθρώπους και καλή τροφή δια τα ζώα. Σε αυτό το λιβάδι ήταν ένα θερίον οπού το εξουσίαζε. Ούτε οι άνθρωποι μπορούσαν να λάβουν τα αγαθά του, ούτε τα ζώα την καλή χλόγη (χλόη). Τότε ένας κακός άνθρωπος πήρε το καημένο το άλογο και του λέγει του λιβαδιού. Και του λέει: «να σκύψεις να σε καβαλικέψω εσένα κι εγώ με τ' άρματά μου να σκοτώσωμεν το θερίον, να γοδέρωμεν (ν' απολαύσουμε) αυτόν τον καλόν τόπον. Μπιστεύθηκε το καημένο τ' άλογον δια την καλή την τροφή κι έκλεινε τον αυχένα του. Κι ο κακορίζικος άνθρωπος τόβαλε τη σέλα, και την έσφιξε καλά και το χαλινό. Καβαλίκεψε ο άνθρωπος αρματωμένος, σκότωσαν το θερίον. Του λέγει το δυστυχισμένο τ' άλογον: «Το θερίον το σκοτώσαμεν, εσύ παίρνεις τ' αγαθά του τόπου -βγάλε τώρα τον χαλινό και τη σέλα οπού μόβαλες και κατέβα τώρα από πάνω μου να βοσκήσω κι εγώ- Ο χαλινός και η σέλα δεν βγαίνει από πάνω σου, ούτε εγώ θα κατέβω πλέον». Αφού τον βοήθησε τ' άλογο και με τη δύναμή του σκότωσε το θερίον κι έλαβεν εις την εξουσία του εκείνον τον λαμπρόν τόπον και γοδέρει (απολαμβάνει) τ' αγαθά του, το δυστυχισμένο τ' άλογο όχι μόνο δεν ωφελήθη, αλλά του μπήκε κι ο χαλινός και η σέλα- κι ο διαβολάνθρωπος καβάλα και τ' άφησε νηστικό και φορτωμένο» (Απομνημονεύματα Μακρυγιάννη).

Ο μύθος -λέει ο Μακρυγιάννης- σα να μοιάζει με την αρετή του κυβερνήτη μας (του Ι. Καποδίστρια). Όταν το θερίον (η Τουρκία, Αλήπασας) είχε την πατρίδα μας, θυσιάστηκαν, σκοτώθηκαν, αφανίστηκαν οι έλληνες και του κάναμε χαζίρι (έτοιμον), τον φέραμε να μας κυβερνήση, να μας αναστήση κι εμείς να ζήσουμε ως άνθρωποι κι αυτός να δοξαστή. Ο κυβερνήτης μας φέρνει οπαδούς των τυράγνων να τον οδηγήσουν πως τυραγνούν εκείνοι οι τύραγνοι, να τυραγνήση κι αυτός. Και ποιους θέλει να βλάψη; Εκείνους οπού ειλικρινώς αγωνίστηκαν και υπάρχει η πατρίδα.

Τι βλέπουμε τώρα εμείς οι νεότεροι έλληνες να γίνεται στις μέρες μας; Πώς ήρθες ο «εκσυγχρονιστής» κυβερνήτης, ο κ. Σημίτης, με τι ιδέες και τι πατριωτικά, μεγάλα λόγια και συνθήματα για μια Ελλάδα μεγάλη και ισχυρή και για μια Κύπρο, ενιαία, ανεξάρτητη, χωρίς στρατό κατοχής, και βάσεις. Πώς ήρθε κι έγινε κυβερνήτης (ζητώντας να «σκύψει» ο λαός, για να τον κάνει κυρίαρχο και αφεντικό, στον ωραίο τόπο του, τον οποίο καταληστεύουν και καταπιέζουν τα ντόπια και ξένα συμφέροντα) κι ύστερα αφού έγινε «καβαλάρης» κάθισε στην καμπούρα του λαού και κατάντησε υπηρέτης της ντόπιας και ξένης πλουτοκρατίας, και «δυνάστης» του λαού, τυφλό όργανο των ΗΠΑ, του ΝΑΤΟ και της Ε. Ε. (Η Ελλάδα ένα λιβάδι -παράδεισος- για την ολιγαρχία του πλούτου).

Πράγματα, τα οποία βλέπουμε και ζούμε τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Κύπρο. Τόσο στην κοινωνική πολιτική, τόσο στην πολιτική -εχθρική-απέναντι των ελλήνων μεταναστών, όσο και απέναντι στα εθνικά θέματα, όπως είναι τώρα το Κυπριακό, και αμέσως μετά το Αιγαίο, η Θράκη (και δεν αποκλείεται, να είναι στο στόχαστρο και η Κρήτη και όλη η Ελλάδα).

Αυτήν την πολιτική «(ου ραγιά και του «Βασίλη κάτσε φρόνιμα» τη βλέπουμε απέναντι στο σχέδιο του μεγάλου «πατριάρχη», Κόφι Ανάν (δηλαδή σχέδιο Αμερικανών, 'Αγγλων, Τούρκων, Κληρίδη και Σημίτη).

Ένα σχέδιο, ωμού εκβιασμού,(κατά τον κ. Παπουτσή), ένα σχέδιο «τερατούργημα»(κατά τον κ. Αρσένη) ένα σχέδιο «έκτρωμα» (κατά τον κ.Πάγκαλο), ένα σχέδιο που διχοτομεί την Κύπρο (δύο συστατικά κράτη), το οποίο νομιμοποιεί την εισβολή του Αττίλα, παραβιάζει τις αποφάσεις του ΟΗΕ, δημιουργεί ένα ιδιόμορφο κρατίδιο (προτεκτοράτο των ΗΠΑ και του ΝΑΤΟ), το οποίο επιβάλλει καθεστώς αποικιακού τύπου με τους τρεις+τρεις+τρεις δικαστές (απ' τους οποίους οι τρεις ξένοι, τοποτηρητές, όργανα των αποικιοκρατών).

Κι όλα αυτά με τη σφραγίδα-ταφόπλακα της κυβέρνησης Σημίτη, σφραγίδα-ταφόπλακα της Κύπρου (αφού τη μεγαλόνησο θα την καταντήσουν -αν δεν αντιδράσουν οι λαοί- ένα φάντασμα, μετά και την κατάλυση της Κυπριακής Δημοκρατίας.

Αφού την Κύπρο θα την πουλήσουν στη Νέα Τάξη πραγμάτων -οι χονδρέμποροι και οι πλουτοκράτες, (Έλληνες, Τούρκοι, και Κύπριοι σαν τον κ. Βασιλείου), οι οποίοι για το χρυσίον και τη δική τους ευμάρεια και τα δικά τους προνόμια- δεν υπολογίζουν και δε σέβονται ούτε ανθρώπινες αξίες, ούτε λαϊκή κυριαρχία, ούτε ελευθερίες, ανθρώπινα δικαιώματα, ούτε ανεξαρτησία, ούτε πατρίδα, τίποτα (πέραν των πακέτων και του χρήματος).

Πόσο επίκαιρος και ζωντανός ο μύθος του αλόγου και του ανθρώπου, του Μεγάλου μας Γιάννη Μακρυγιάννη! Θεός δηλαδή λαός φυλάξει Κύπρο και Ελλάδα από κυβερνήτη σαν και τον κ. Σημίτη.

«Δεν έχει σημασία πού θα μας βρει ο θάνατος.
Καλοδεχούμενος θα είναι, αρκεί η πολεμική μας κραυγή ν' ακουστεί κι ένα άλλο χέρι ν' απλωθεί και να πάρει τα όπλα μας.
Έξω από την Επανάσταση δεν υπάρχει ζωή».
(Τσε Γκουεβάρα)

Ε.Ε.-Γερμανία-Ελλάδα, Δεκέμβρης 09.12.2002

www.fasoulas.de
vaios@fasoulas.de

*Αντώνης Πρεκατές-Φιλόλογος, Τρίκαλα τηλ. 24310 76176

Το κείμενο εκφράζει την άποψη του συγγραφέα

 

Όταν "κοιμάσαι" άλλος γράφει ιστορία
ο μετανάστης

κεντρική σελίδα

 ΑΡΧΕΙΟ