ΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ

 Αδέσμευτο περιοδικό στο  διαδίκτυο 

Εκδίδεται από επιτροπή

: dialogos@t-online.de

  "METANASTIS"    

Η ΦΩΝΗ ΣΟΥ

www.metanastis.com

 

                                     

 

Το παρακάτω γράμμα στάλθηκε απο τον υπογράφοντα στο περιοδικό «Kinisi» και το δημοσιεύουμε με το συμπλήρωμα του αποστολέα.

INFΟ MAGAZIN KINISI

Με φαξ: 0211-350501,                 1.07.2000

«.. γιατί ο σκοπός του περιοδικού δεν είναι μόνο να γνωριστεί ο αναγνώστης με τον εμπορικό κόσμο της περιοχής και ούτε φυσικά μόνο οικονομικής φύσης.»

«..δεν θα περιοριστούμε μόνο στη συγκεκριμένη ύλη αλλά έχουμε να δώσουμε ακόμη πολλά.»(KINISI τεύχος 1ο)

 

Φίλες και φίλοι,

Με την έκδοση του περιοδικού σας «Kinisi», και τις παραπάνω προθέσεις σας, ρίχνετε μια πέτρα στα θεμέλια της πνευματικής ανοικοδόμησης, στην όλο κι ανιούσα μεταναστευτική κοινωνία των Ελληνίδων και Ελλήνων στο χώρο μας!

Καλή αρχή! Ελπίζω τα νεανικά σας όνειρα να βρουν απήχηση. Να συνεχιστεί η έκδοση του περιοδικού! Να βελτιωθεί ποιοτικά, όπως το επιδιώκετε. Η φορτισμένη γενιά σας, να αναζωογονήσει, να αναπλάσει αυτά που στο παρελθών λόγο συνθηκών παραμελήθηκαν. Το: «Αμαρτίαι γονέων παιδεύουσι τέκνα», είναι καιρός να ξεπεραστεί. Ο προγραμματικά οργανωμένος πληροφοριακός μηχανισμός των -ΜΜΕ- της καταναλωτικής κοινωνίας, δεν αφήνει περιθώρια στο άτομο να σκεφτεί. Να βρει χρόνο να απασχοληθεί πνευματικά με ανθρώπινες αξίες. Η γενιά σας ναι μεν επωμίστηκε ιστορικά τον αγώνα να βγει από το μεταναστευτικό γκέτο της περιθωριοποίησης. Να συμβάλλει ενεργά και άμεσα στα τεκταινόμενα στα πλαίσια της νέας αναπτυσσόμενης ευρωπαϊκής κοινωνίας. Της λείπει όμως η βασική καθοδήγηση. Το ίδιο το κράτος, κατ΄ εντολή, είναι απόν. Η γενιά αυτή από μόνη της ψάχνεται να βρει τρόπους να δρομολογήσει τις εξελίξεις στο χώρο της διαμόρφωσης της κουλτούρας και της ελληνικής παιδείας μέσα στο χώρο της Ενωμένης Ευρώπης. Και αυτό είναι μεγάλο μεν, αλλά βαρύ έργο. Όσο αφορά την προσωπική μου διαμαρτυρία -για τα λατινικά στοιχεία- του ονόματος του περιοδικού σας ήταν η αρχή μιας αντιπαράθεσης χωρίς πολεμική.

Ουδέποτε είχα πατριαρχικά συναισθήματα, εθνικιστικές τάσεις του απόλυτου, του συντηρητικού γνήσιου δασκάλου και διορθωτή. Πρωτεύω για μένα είναι οποιασδήποτε μορφής επαφή η «κίνηση» όπως λέτε. Αυτή όμως, πρέπει να έχει πλατφόρμα, «σωστές» κοινωνικοπολιτικές διαστάσεις και να είναι σωστά προσανατολισμένη. Ιδιαίτερα, όταν συνεπάγονται ανώμαλες καταστάσεις της ποιότητας των ημερών μας, όπου ακατονόμαστες δυνάμεις κλονίζουν την κοινωνική ειρήνη πάνω στη Γη. Εκμεταλλεύονται οποιαδήποτε πολιτική και θρησκευτική αδυναμία των λαών. Εισάγουν ορατούς και αόρατους πολέμους. Τους ορατούς πολέμους, είτε γνωρίζουμε τα αίτια είτε όχι, τους βλέπουμε, ακούμε τις βόμβες, μετράμε τους νεκρούς και τα καταστραμμένα σπίτια. Τους αόρατους πολέμους, τους πολέμους των πολιτισμών όχι μόνο δεν τους βλέπουμε, αλλά τους δεχόμαστε αναντίρρητα με αχόρταγη ξενομανία και κατευναστική περιέργεια. Το πολύχρωμο φως, συνδυασμένο με την πολυμιξτούρα, του διεγερτικού θορύβου, κατά τα άλλα μουσική, -με λιμάνι αποχαύνωσης τα ναρκωτικά, εξαφάνισαν κάθε ιδέα για αντίσταση από τη μεριά των νέων γενεών κατά της βαρβαρότητας. Της λεγόμενης «παγκοσμιοποίησης» της «Νέας δήθεν Παγκόσμια τάξης». Το λόγο έχουν μια ομάδα δέκα ανθρώπων και κάνουν χρήση τη διεισδυτική δυναμική της καταναλωτικής διαφήμισης η οποία προδιαγράφει την κοινωνική συμπεριφορά του ατόμου. Το μετατρέπει σε ρυθμιστικό εξάρτημα του λειτουργικού μηχανισμού της εκάστοτε αγοράς στη βάση του χαμερπούς κέρδους. Χωρίς να είναι κριτική, επισημαίνω. Ο τομέας που απασχολείται το περιοδικό σας δεν είναι άλλος από το διαφημιστικό χώρο. Δεν θα άνοιγα μαζί σας «αλληλογραφία», έστω και με την αρχή που έκανα, αν δεν είχα διαβάσει τον τίτλο αυτού του κειμένου που είναι ελπιδοφόρο σημάδι προσανατολισμού και είναι ιδέες δικές σας από το πρώτο σας τεύχος. Εμείς τα σκορπίδια στη ξένη γη, μέσα στην ευημερούσα μεν, αλλά υποχθόνια κλονιζόμενη Ενωμένη Ευρώπη. Με την όλο και αναπτυσσόμενη ευρωπαϊκή μας συνείδηση μέσα από την τελευταία κοινωνική βίγλα, να γίνουμε οι επιβήτορες του ουμανιστικού μας πολιτισμού. Να δίνουμε τη μάχη στ΄ αχνάρια του Διογένη, του Σωκράτη, του Αριστοτέλη, του Ηράκλειτου με σύγχρονη δική μας σκέψη. Μέσα στα σκοτάδια της μέρας με τη βούλησή μας να θεμελιώσουμε την υποδομή του ελληνικού οράματος χωρίς εθνικισμό. Να βρούμε την χαμένη μας ταυτότητα. Μια ταυτότητα που φοβίζει τους αόρατους οδοστρωτήρες των πολιτισμών. Έτσι να μη χρειαστεί κι΄ άλλος Ουμπέρτο Έκο να ξαναγράψει «Το Όνομα του Ρόδου».

Θα πρότεινα να φύγουν όλες οι ξένες λέξεις από τις σελίδες του περιοδικού όπως «Info-Magazin.» «Culture» «Music news» σαν κύριες έννοιες. Κι αν για οποιονδήποτε λόγο πρέπει να γράφονται. Αυτές να γράφονται δίπλα από τις ελληνικές λέξεις που θα σημαίνουν στην ουσία μετάφραση. Αλλά η κατευθείαν χρήση ξένων λέξεων σε ελληνόγλωσσο περιοδικό σημαίνει «Multi Kulti». Οι εφευρέτες του προγράμματος αυτού είναι οι πληρωμένοι δολοφόνοι των πολιτισμών.

« Gestern ήρθα από Deutschland πήγα στο Dorf θα μείνω μερικέςWochen. Έφερα και το Info Magazin «Kinisi» Να διάβασε για την ελληνική Culture. Συνέντευξη με τη Vasiliki S. by Irini Chalatschi είναι πολύ beautiful ρε amigo».

Άμα σας αρέσει αυτή η γλώσσα είναι πρόβλημα δικό σας. Έτσι ομιλούν δώδεκα και δεκαπέντε χρονών τουρκόπουλα μεταξύ τους στη Josefstrasse, Muelheim an der Ruhr όπου έχω μαγαζί και κατοικείται σχεδόν από Τούρκους.

Το όνομα του περιοδικού να γραφεί πρώτο στα ελληνικά «KΙΝΗΣΗ» «Πληροφοριακό περιοδικό» και δίπλα «Info Magazin». Άλλο είναι να βάλλετε κα ολόκληρη σελίδα στα γερμανικά Αλλά όχι μέσα στο γερμανικό κείμενο και ελληνικά.

Φιλικά

Ανέστης Κελλίδης

«Υ.Γ: Το κείμενο αυτό μπορείτε και να το δημοσιεύσετε στο περιοδικό σας όπως είναι σαν γράμμα. Αν είναι ακαταλαβίστικο είναι αδυναμία δική μου. Το περιοδικό αν βρει τον προσανατολισμό του θα μπορέσει και οικονομικά να σταθεί και θα καλύψει το σκοτεινό κενό και με τη συμβολή όλων μας θα ρίξει λίγο φως».


Το παραπάνω γράμμα όχι μόνο δεν δημοσιεύτηκε στο περιοδικό «Kinisi» αλλά βρήκαμε στο 3ο τεύχος στη σελίδα 23 «Ολυμπιακοί Αγώνες» και το παρακάτω μαργαριτάρι.

«Οι Έλληνες δεν ήταν οι πρώτοι που επινόησαν τις παιδιές, ήταν όμως οι πρώτοι που τις ανύψωσαν σε αθλήματα. Το γνήσιο αγωνιστικό πνεύμα πρώτη φορά εμφανίζεται στους Αχαιούς και οι αγώνες δεν είναι απλές επιδείξεις προς τέρψιν των θεατών αλλά ανταγωνισμός, επίδειξη δύναμης και υπεροχής».

Ηθελημένη προσπάθεια παραχάραξης της Ιστορίας μας; Αφού Αχαιοί ήσαν τα σημαντικότερα φύλα των Πρωτοελλήνων. Ο Όμηρος χρησιμοποιεί το όνομα αυτό για να δηλώσει το σύνολο των Ελλήνων της εποχής των επών. Οι Αχαιοί εγκαταστάθηκαν στα 1900π.Χ. σε μια περιοχή της Θεσσαλίας και που επικράτησε να λέγεται «Αχαΐα Φθιώτις». Τριακόσια χρόνια αργότερα ομάδες από το φύλο αυτό των Πρωτοελλήνων ήρθαν προς Νότο στην Πελοπόννησο όπου έδωσαν και το όνομα τους (Αχαΐα)

Επειδή συμβαίνουν παράξενα πράγματα στις μέρες μας δεν περιορίζουμε την καχυποψία μας και ρωτάμε υπεύθυνα στους αρμόδιους του περιοδικού «Kinisi».Αν έχουν οποιαδήποτε σχέση μ΄ εκείνο το άρθρο του Wolfgang Koydl στη «Sueddeutsche Zeitung» στις 9.08.2000 στη σελίδα THEMEN(Θέματα) με το οποίο προσπαθεί να αποδείξει ότι «η Θεσσαλονίκη είναι Εβραϊκή». Ή αν μας ετοιμάζουνε καμιά βόμβα, να μας πουν ότι και οι Αχαιοί ήσαν Εβραίοι και σε διακόσια χρόνια δεν θα ανάβει πλέον η φλόγα του ανθρώπινου πολιτισμού στην Ολυμπία αλλά στο λόφο της Σιών.

Ανέστης Κελλίδης 

e-mail: ikaros@t-online.de    

 

ΕΠΕΨ                                    ΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ